کارگاه آموزشی پارتنرشیپ استارتآپ ها با شرکتهای بزرگ
کارگاه آموزشی پارتنرشیپ استارتآپ ها با شرکتهای بزرگ
در چند سال اخیر بازار کسب و کار های نوپا بسیار داغ است و چیزی که در این راه بسیار مهم بوده ، مسیر رشد کسب و کارهای کوچک، در قالب رشد اولیه و پیوستن به شتابدهندهها، گرفتن سرمایه و افزایش نرخ رشد و جذب کاربر بیشتر است تا زمانیکه بتواننند پیچیدگیهای بازار را طی کرده و به اندازهای برسند که قابل عرضه در بازار عمومی سهام و یا جذب شدن توسط غولهای فنآوری باشند.
در این کارگاه آموزشی با حضور اساتیدی چون: کاوه یزدیفرد مدیر نوآوری شهری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ،مهدی عربزاده یکتا مشاور شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران ،علی بدیعی مدیر عامل فینوتک، فرید ادریسیان مدیر عامل کارانوبین ابتدا به آموزش در زمینه شکلدهی یک پارتنرشیپ مناسب با شرکتها پرداخته شد و تیمها با نظارت و همراهی مشاوران و مربیان ۲ روز زمان داشتند تا آموختههای این کارگاه را یکبار به مرحله آزمون بگذارند.
- در بخش اول تعریف و تبیین شد که وقتی میگوییم CSE دقیقا از چه سخن میگوییم.
- بخش دوم به تجربه واقعی و طراحی یک نمونه CSE اختصاص داده شد و یکبار مسیر یاد گرفته شده در کارگاه تمرین شد.
محتوای این کارگاه با دو محوریت موضوعی ذکر شده، برای مخاطبین خود که عموما تیم های استارت آپی و افرادی برای پیاده سازی ایدهای خود بوده و در مرحله آماده سازی MVP قرار داشتند ، برگزارشد .