وبلاگ

0
۴۲۰۸
لیگ اینترنت اشیاء ایران

چهارمین لیگ اینترنت اشیاء ایران برگزار می شود

چهارمین لیگ اینترنت اشیاء ایران به همت مرکز نوآوری اینترنت اشیاء-آیوتیک طی آذرماه و دی ماه سال جاری برگزار می شود. لیگ چهارم اینترنت اشیاء مانند سال های گذشته در مناطق شمال -شمال غرب- شرق-غرب – جنوب و مرکز کشور برگزار خواهد شد. نحوه حضور و شرکت در لیگ چهارم […]
ادامه مطلب
0
۱

گزارش لیگ دوره ی سوم

لیگ اینترنت اشیاء ایران، در سومین سال برگزاری با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت همراه اول و حمایت با همکاری دفتر نوآوری و حمایت معنوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ادارات کل استانی با هدف شناسایی تیم‌های توانمند در مناطق مختلف کشور در حوزه هوشمندسازی و ارایه خدمات مبتنی بر اینترنت اشیاء از هفته سوم مهرماه تا هفته دوم آذرماه سال ۹۸ در کشور برگزار شد.
ادامه مطلب
0
۵۲۸۳

۱۳ روش افزایش فروش با استفاده از داده کاوی

رسیدن به مشتریان جدید نسبت به حفظ مشتری های فعلی ، هزینه بیشتری دارد. بنابراین با شناختن رفتار خریداران موجود ، بازاریاب مستقیم می تواند نیاز و علاقه مشتریان را برای خرید محصول خاص پیش بینی کند. خرده فروشی با استفاده از این نوع پیش بینی می تواند با ارائه تخفیف یا پیشنهاد ، مشتری های موجود را حفظ کند.
ادامه مطلب
0
۴۲۹۶

بهترین راه یادگیری اینترنت اشیاء چیست؟

برای یادگیری این حوزه وارد پروژه‌ای شوید که شور فعالیت در این زمینه را در شما ایجاد کرده و شما را ترغیب به فعالیت بیشتر کند. در اینترنت نگاهی سریع بیندازید. ببینید چه مسایلی برای شما هیجان‌انگیزتر است و به چه مواردی علاقه‌ای ندارید.
ادامه مطلب
0
۱۲۰۰۲

۲۰ پروژه برتر آردوینو به همراه بررسی آن ها

در این مقاله 20 تا از بهترین پروژه های آردویینو را برای شما آماده کرده ایم ابتدا آن ها را معرفی می کنیم سپس به بررسی تک تک آنها می پردازیم.
ادامه مطلب
0
۳۹۳۹

IoT در صنعت

فناوري IoT در مرحله اول (نظارت) با استفاده از حسگرها و دستگاه­هاي مبتني بر IoT، نظارت پايدار شرايط محصول را ممکن مي­سازد. عملکرد محصول در مرحله دوم، يعني در مرحله کنترل، با استفاده از الگوريتم­ها و نرم­افزارها به تغييرات خاصي که در شرايط يا محيط آن (اگر اتفاق X رخ داد، Y عمل مي­کند) اتفاق مي­افتد، عکس­العمل نشان مي­دهد. محصول در مرحله سوم قابليت بهينه­سازي را نيز بدست مي­آورد و تحليل­ها موجب بهبود مستمر و خودکاري عملکرد محصول مي­شود. مرحله چهارم توانمندي­هاي سه مرحله قبل را ترکيب مي­کند، اما محصول در اين مرحله مي­تواند به صورت خودکار و بدون مداخله انسان کار کند و مرتبا خود را با ديتاي محيط و اولويت­هاي کاربران تطبيق دهد.
ادامه مطلب

جهت ثبت‌نام کلیک کنید